Το Γενικό Λύκειο Σορωνής στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018, διοργάνωσε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γενικού Λυκείου Σορωνής ημερίδα αφιερωμένη στην ασφάλεια. Κεντρικοί άξονες της ημερίδας ήταν:
- «Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων»
- «Προδιαγραφές ασφάλειας στα σχολεία»
- «Ασφάλεια Σχολικού Περιβάλλοντος»
Εισηγητής στην ημερίδα ήταν ο Δρ. Παπαδόπουλος Ιωάννης:
- εκπαιδευτής για την αναγνώριση και αντιμετώπιση κινδύνων στα σχολεία, στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης,
- υπεύθυνος στους τομείς Πρόληψης Ατυχημάτων του ΕΚΑΒ (1987-2003) και Προγραμμάτων Πρόληψης Υπουργείου Υγείας (2002-2007)
Αρχικά η Διευθύντρια αναφέρθηκε στο ρόλο του σχολείου και στη συμβολή του στο θέμα της ασφάλειας των μαθητών. Ειδικότερα τόνισε πως το Σχολείο μπορεί και οφείλει, να παρέχει γενικότερες γνώσεις και δεξιότητες που θα οδηγήσουν στη διαμόρφωση στάσεων και νοοτροπίας στους μαθητές για έναν κατά το δυνατόν ασφαλή τρόπο ζωής.
Στη συνέχεια η εισήγηση του κ. Παπαδόπουλου αφορούσε τους μαθητές του Λυκείου Σορωνής και είχε θέμα την Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων.
Ο Δρ. Παπαδόπουλος με γλαφυρό και παραστατικό τρόπο ενημέρωσε τους μαθητές για τα τροχαία ατυχήματα και τους τρόπους πρόληψης τους.
Ακολούθησε ανοιχτή ομιλία προς εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα:
«Συμμετοχή της οικογένειας και τους σχολείου στην πρόληψη ατυχημάτων»
Ο Δρ. Παπαδόπουλος στην εισήγησή του προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας αναφέρθηκε σε θέματα:
- πρακτικής εφαρμογής για το Σχολείο
- πρακτικής εφαρμογής για την οικογένεια
- επικίνδυνης εξέλιξης: νομιμοποίηση επικίνδυνων παραβάσεων
- παραδείγματα που δεν συμβάλλουν στην ορθή διαπαιδαγώγηση των παιδιών για την πρόληψη ατυχημάτων
Η ομιλία του Δρ. Παπαδόπουλου κάλυψε ένα κενό στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών το οποίο αφορά την πρόληψη των ατυχημάτων μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Επιπλέον ο Δρ Παπαδόπουλος πραγματοποίησε έλεγχο ασφαλείας στο κτίριο του Γενικού Λυκείου Σορωνής και υπέβαλε γραπτά τις προτάσεις του που αφορούν την ασφάλεια των παιδιών μέσα στο σχολικό συγκρότημα.